onsdag 20 oktober 2010

Gratis Halloween inbjudningskort



Här kommer ett par snygga inbjudningskort till Halloweenfesten. De här har alltså inte jag gjort, utan jag har hittat länkarna på nätet. Texterna är av den anledningen på engelska. Inom kort kommer ett inbjudningskort som jag själv har skapat att publiceras, som har samma princip som tidigare. Dvs att du själv fyller i den saknade texten och sedan skriver ut.

Men jag måste säga att de här båda är riktigt snygga! Och de flesta förstår väl engelska idag (iallafall av oss vuxna)?! ;-)

Klicka HÄR om du vill ladda ner inbjudningskorten på den övre bilden. De här är som färdiga kort, om du skriver ut dem på tjockare papper (220 grams). Du fyller bara i när/var/hur.

Klicka HÄR om du vill ladda ner inbjudningskorten på den nedre bilden. De här klipper och klistrar du in i ett färdig vikt kort (se instruktioner i PDF-filen). Lite snyggare enligt mig och framför allt ger de ett lite mer välarbetet intryck. Finns färdig vikta tomma kort att köpas på närmaste papperhandel, eller också viker du själv av ett lite kraftigare papper (billigare).