söndag 14 november 2010

15 Pepparkakhus mallar


Oktober månad gick definitivt inte till den här bloggens historia, som den bloggtätaste. Den här  månaden ser så här långt ut att gå mot samma öde. Just nu händer så mycket annat kul, som tar min fulla fokus;-)

Men nu närmar vi oss jultid! En högtid som jag älskar! Näst på tur här hemma hos oss står årets bakande av ett pepparkakshus. En rolig tradition som vi håller hårt på. Nu ikväll har jag surfat runt efter lite nya idèer, har ännu inte blivit helt klok på hur årets pepparkakshus ska uformas, men nästa helg är det dags. Har lite att klura på under veckan;-)

Men såklart vill jag dela med mig av lite roliga mallar/ritningar till pepparkakshus. Och har man inte tiden att baka själv, ja då blir det garanterat en jul även om man använder sig av exempelvis Mor Annas färdiga pepparkakshus delar;-)